you'll still be my shining star

har precis kommit hem från skolan och klockan är 12:41, sånt gillar vi!
sitter med en tallrik potatismos framför mig också, var så jävla hungrig när jag kom hem och
jag kunde inte hitta på något bättre än... ja, potatismos. jag älskar potatismos, haha!
vi hade ingen lärare i SO så vi fick sluta efter tyskan, 11:40, niiiice.
på tyskan kollade vi på en sjukt tråkig film och jag höll på att dö.. och just nu håller jag på att frysa fötterna av mig så jag ska gå och hämta mammas fårskinnstofflor innan jag skriver något mer!

sådär! nu kanske mina fötter blir lite varmare, haha.
när jag har ätit färdigt mitt potatismos ska jag ta en mandarin (haha, låter som att jag äter hela tiden..) och sätta mig framför SF-kanalen om det finns något kul på den, annars letar jag upp något annat. ;)
eller först ska jag fixa lite på bilden till min header... jag håller på att bli ganska nöjd men det är lite småsaker som ska fixas innan frida får sätta in den i bloggen. vi får se när den blir klar!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0