19.03

sitter i mitt rum med en bärbar dator just nu.
har ingenting annat att göra, haha. och jag har egentligen ingenting att skriva,
eller asså.. aa.. jag vet inte, hahahha!

det var skolfoto i skolan idag, usch, jag tycker inte om skolfoton för jag blir aldrig bra på dom, fast jag tycker ändå att det är kul, haha!  OCH JAG FICK STÅ! :( jag ville ju sitta ner. åååååh. när jag vill stå upp, då får jag sitta och när jag vill sitta så får jag stå......
världens tjurigaste fotograf var det också.
aja.. jag hade värsta högen med läxböcker med mig hem idag, och jag trodde att jag skulle behöva plugga hela kvällen men det tog bara typ en halvtimme och sen var jag klar med alla läxor, skönt!
jag vill ha kladdkaka.. jag bakade det igår men den tog slut... hahhaha.

jag städade mitt rum igår faktiskt, haha. så nu är det faktiskt fint!

HJÄLP MIG!
om en vecka åker sandra till cypern. :( hon lämnar mig ensam i skolan i en vecka. hur ska jag klara mig?
hahaha.. nej men serriöst, hon åker till cypern och jag får sitta i skolan.. fy.
JAG VILL ÅKA UTOMLANDS!
och jag har inte ens något att längta efter. :(

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0