får bli en sån där tråkig rubrik: onsdag

jag sitter och snörvlar och är täppt i näsan, har ont i huvet och det känns som att jag har feber... usch. men jag har inte feber i alla fall. det är ju bra!
imorse när jag vaknade kunde jag inte prata, haha! var jättehes och det lät jättekonstigt, men det gick över när jag åt frukost.
när jag kom till skolan hade vi första lektionen med mentorsgrupperna, fick göra nån övning för att lära känna varandra, haha.
sen hade vi hemkunskap. vi gjorde pizza :) så jag slapp äta blodpuddingen som var i skolan. haha.
sen hade vi tyska och vi fick kolla på typ 50 bilder på nån gammal stenålderskamera, hahahha.
sen hade vi NO, sen idrott men jag var inte med, på grund av det jag skrev högst upp.

imorgon ska jag typ kolla ryggen hos skolsköterskan. -.- åååh, det är helt onödigt. hon säger att den är sne men jag har ju inte ont eller nåt så varför ska jag kolla då? och hon kommer ändå bara säga : "ja, din rygg är ju fortfarande sne" nähä? det kan du inte mena? jag trodde att den skulle ha blivit rak sen sist?!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0