I believe in miracles

idag har jag faktiskt pluggat ordentligt! jag kan typ hela kapitlet i NO:n och det känns inte lika dåligt med matten. gör jag övningsprovet en gång till imorrn så klarar jag mig nog :)

vi hade ju sån där temadag idag, det var kul faktiskt!
vi körde typ hela havet stormar fast att istället för att någon åker ut, så ska alla upp på stolarna och stå där i fem sekunder. vi körde tjejerna mot killarna och tjejerna vann! killarna var nio stycken och vi var fjorton, dom klarade nio personer på fyra stolar och tjejerna klarade fjorton personer på fyra fem stolar! haha.
och så bakade vi i hemkunskapen och sen fick vi äta allt i slutet av dagen :)
jaja... ikväll ska jag kolla på idol och andra avenyn och sen går jag och lägger mig, fast jag har stor lust att gå och lägga mig nu... haha.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0