lördag kväll (fantasifullt va?)

frida och jag sitter i hannahs och mickes lägenhet och är sådär lagom sociala..
vi sitter vid varsin dator precis bredvid varandra och pratar typ inte ändå.. haha. hannah och micke har
gått iväg till bion och melina sitter hos frida.
innan hannah och micke gick åt vi tacos och ikväll blir det "i taket lyser stjärnorna" med frida, bäst!
godis till det också, vi köpte feta godispåsen, haha!
den där videon som jag pratade om kommer inte att komma upp på bloggen, den blev jättesuddig när man la in den på datorn.. :( haha, det var iallafall kul.
jag tar med mig kameran när jag åker dit på måndag, då kanske ni får lite bilder åtminstone. haha.

jaja, nu ska jag gå och försöka underhålla melina.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0