måndag

åååååh, samvetet säger ifrån...
jag hade bestämt mig för att plugga riktigt ordentligt till fysikprovet idag, och jag började plugga, men tv:n var så nära och tv-dosan låg bredvis mig så det bara blev så att jag satte igång en film...
jag hade bestämt att det skulle gå riktigt bra för mig på provet eftersom att jag hde pluggat så mycket.. men icke då.
men provet får se till att vara lätt... haha.. nej men jag ska plugga lite till idag och sen imorrn SKA jag plugga ordentligt, och jag tänker sätta mig i gästrummet så har jag ingen tv!
nu är jag lite smart tycker jag... haha.
dfghjklö... ann-sofie kan bajsa på sig.. vi har henne i både matte och NO och vi har NO-prov på onsdag och matteprov på torsdag.. ååååååh.. matteprovet kommer skita sig, det känner jag på mig. jag fattar ingenting. bajs.
vi slutade tjugo i tolv idag också! fan vad skönt, mamma kom och hämtade mig och så åkte vi och handlade, sen hämtade vi frida och sen åkte vi hem.
sen ska jag äta kyckling och pommes, perfekt!

imorrn har vi schemabrytande dag eller vad lärarna sa... temadag eller nåt.
så jag vet inte när vi slutar då..
och vi ska ha en frukt med oss av någon anledning? hahahah.
jaja...
förresten, bilderna från när josse och elin var här kommer.. jag har bara inte orkat lägga upp dom, och jag orkar inte nu heller.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0