saturday

hade med mig kameran till sandra, men det här var typ den enda bilden som togs,
haha.


kom precis hem från sandra typ. igår gjorde vi inte så mycket, bakade kladdkaka och lite sånt.
sen gick vi och la oss ganska tidigt.

haha, imorse vaknade jag av att jag grät? haha, jag hade drömt något jättekonstigt. sen helt plötsligt dunkar sandra in handen i väggen... haha.
sen gick vi upp och åt frukost, gick ut med deras hundar, åt kladdkakan som var kvar, haha, spelade kort och sen kom mamma och hämtade mig.
hejdå bästavän, vi ses om en vecka <3
jag kommer sakna, dig även fast det bara är en vecka..

senare idag kommer josse och elin hit, bästabästabästa!
nu ska jag gå och duscha tror jag.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0