tisdag

jag gick upp alldeles för tidigt idag. bevis: jag har tid att sitta och skriva ett blogg-inlägg..? ställde klockan på 06.00 eftersom att jag inte visste om jag skulle vara tvungen att blöta håret för att få bort lockarna efter att ha haft uppsatt i bulle. men håret var ganska rakt när jag vaknade så det behövde jag inte göra. och nu är klockan 06.53 och jag ska inte gå till bussen förrän 07:15, och jag var typ klar 06:40, ååååh. irriterande!

DET ÄR ANDRA AVENYN IDAG!!!
klockan 21:00 på ettan, ååååååh fan vad bra!
sen äre idol klockan 20:00 också, perfekt!

vet ni? man blir inte alls sugen på att gå till skolan när man vet att ens syster ligger och sover i ens rum och dom två första lektionerna man har i skolan är svenska och engelska med helena... usch..



och jag saknar elin och josse <33


/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0