2 days off

FAN VAD SKÖNT!
jag hade lovat frida att inte prata om det här idag, men hon tvingas ju inte att läsa min blogg så... :
JAG ÄR LEDIG IMORGON OCH PÅ TISDAG!
fyyyyyyyyfan vad sköönt, me liiiiiiiike!

även fast jag är ledig imorrn ska jag sova tidigt ikväll. (som alla andra kvällar sen skolan började alltså... haha.)
för jag är jättetrött faktiskt.
menmen.. var ju och handlade i eskilstuna idag, hittade en halsduk/sjal och en typ långärmad, brungrön eller nåt sånt, tröja. jag är nöjd :) fast jag hade velat hitta ett par jeans eller jeansleggins också...men ändå.. frida var så sur på slutet så jag orkade inte gå runt med henne i fler affärer.. hahah. plus att melina troligen började få feber, så vi packade in oss i den bara liiiiiiite för trånga bilen och åkte och dumpade hannah och melina hemma hos dom. jag kunde då sätta mig lite mer bekvämt.. haha. (för er som undrar så satt jag i fridas knä från tuna park till hannah, haha.)

jaja, imorrn åker jag till sandra. dom hämtar upp mig efter att dom har vart hos läkaren, så det blir bra!
innan det ska jag inte göra mycket alls, njuta av att ha två dagar ledigt medan mina syskon befinner sig i skolbänken, haha! nej nu är jag elak...

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0