You say forever, I say for now.

jag håller fast vid vad jag sa för ett tag sen: pappor är bra att ha. speciellt när dom kommer med en hel toblerone till en, mmmmmm!

snodde en lista från josse i brist på annat.

Dagens vill ha: ännu mera sol och ännu mera lov.
Dagens klädsel: mjukisbyxor och en långärmad tröja.
Dagens smink: inget
Dagens händelse: har inte hänt speciellt mycket...
Dagens låt: ett par stycken
Dagens planer: dagen är ju snart slut, men jag antar att jag ska sova sen.
Dagens saknad: sandra!
Dagens dummaste: jag..
Dagens sjuka: svimmningskänsla, uschusch.
Dagens drog: sooool!
Dagens roligaste: jadu, bra fråga.
Dagens favorit: vädret
Dagens köp: glass
Dagens godis: toblerone!
Dagens humör: blä
Dagens ord: ingen aning
Dagens träning: var ute i en och en halv timma, gick lite, men satt mest, haha.
Dagens goda gärning: jag hjälpte mamma att skära potatis om det räknas...?

jag undrar verkligen hur jag ska orka upp klockan sex imorgon för att gå till skolan...

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0