5. vad är kärlek?

egentligen är jag på punkt fyra, "det här åt jag idag", men den verkar så tråkig så vi hoppar över den.

vad är kärlek?
kärlek för mig kan betyda mycket.
den kärleken jag känner till min familj, mina vänner och min pojkvän är något jag inte vet hur jag ska sätta ord på. att vara med människor som jag älskar och som jag vet älskar mig, det är vad kärlek är för mig.


att vara med min pojkvän är bland det bästa jag vet. vi behöver inte göra någonting, men jag är ändå så otroligt glad när jag är med honom. att bara få gå bredvid honom med hans arm runt mig eller att få ligga på hans axel och känna hans andetag är bland det bästa jag vet.

den kärleken jag känner för min familj är en helt annan, men fullt lika bra. eftersom att min familj är rätt stor är det inte ofta som hela familjen är samlad, men när alla väl är hemma och umgås tillsammans mår jag hur bra som helst.

mina vänner är personer som gör mig glad och som jag bryr mig otroligt mycket om. jag vill alltid mina vänners bästa och försöker alltid att hjälpa dom så mycket jag bara kan med allt. är det någonting jag inte kan hjälpa mina vänner med så mår jag dåligt. jag älskar att se mina vänner må bra och att få skratta tillsammans med dom.

för mig är kärlek att få vara med människor som jag älskar.
kärlek, är mina vänner, min familj och min pojkvän.










Kommentarer
Postat av: Anonym

babee

2010-12-03 @ 23:51:59
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Hannah

Söt nöt till lillasyster jag har. :) Älskar dej <3

2010-12-09 @ 10:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0