07:02

sitter och försöker installera något skit på min telefon som man måste göra innan man kan ladda in låtar, fan vad segt. och hur hinner jag det på morgonen tänker ni? jo, det ska jag berätta, FÖR JAG LÄR MIG ALDRIG ATT GÅ UPP I RÄTT TID! jag ställer klockan på sex och tänker att jag behöver lång tid på mig. men när ska jag lära mig att jag inte behöver en halvtimma för att leta fram kläder?! (fast ibland kan det behövas.... heheh) så ja, jag har nästan alltid minst en kvart över på morgonen.
fan, jag frös hela natten efter den där pissiga pulkadagen (nej jag ska inte klaga såååå mycket, det var faktiskt kul när man kunde röra på händerna och fötterna...

YEEEEEEES! nu är installationen färdig och jag ska ladda in låtar på mobilen!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0