21:35

idag tänkte jag och hannah vara en bra mamma och moster och ta med oss melina ut på en pulkatur. det måste ju vara kul för henne tänkte vi. hannah satte sig med melina i pulkan och åkte sakta och försiktigt ner för backen utanför huset. inte ett leende från melina... men hon tycker säkert det är kul att åka med dig trodde hannah. så upp för backen och i med mig och melina i pulkan. det lilla som kanske kanske kunde ha varit något som liknade en glad min förra gången förvandlades nu till en otroligt plågad min. okej, backen var kanske inte rolig då. men hannah skulle till affären så melina fick ligga i pulkan när vi gick ner till affären, eller i alla fall till en början.
hannah: hon ser ju för fan ut som att vi ska hänga upp henne på korset när som helst!
jaha.... men hon kanske tycker det är roligare om hon får sitta upp tänkte vi och satte henne upp. så fort det kom ett litet gupp ramlade hon. så jag tänkte att vafan, jag sätter mig med henne. så hannah drog mig och melina i pulkan ner till affären. tur att vi bor i laxne och ingen annan stans. jag kände mig ungefär som en treåring som åkte pulka med sin lillasyster och höll om henne alldeles för hårt så att hon bara tyckte det var jobbigt... ungefär så såg hennes min ut också...
nyss gjorde jag och hannah rulltårta också... den blev inte jättelyckad. vi var inte så bra på att baka rulltårta. hampus sa att han ville smaka på den rektangulära rulltårtan, en sån hade han aldrig ätit förut....

/lisa


Kommentarer
Postat av: juliaas

sv: haha, alltså prudukterna + hår.

haha. bilden är helt meninglös men hade inget att

göra xd

2010-02-26 @ 22:55:28
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0