gucko och pucko




bilder från nån gång i skolan



haha, sista bilden är från idag, den är jättesuddig, men jag filmade med mobilkameran och sen tog jag kort på en video, så det förklarar en del.
finns en runt 20 videos på mig och sandra idag, men jag vet inte om dom kommer upp
på bloggen, kanske nån gång senare. orkar inte fixa nu i alla fall. vi åkte i alla fall hem till mig efter skolan, det var länge sen och shit vad det behövdes! kan säga att våra magmuskler har fått jobba idag.

förresten, nästa torsdag har mitt arbetslag nån "vintersports-dag" och jag och gucko bestämde att vi ska åka pulka hela dagen, yeeeees! (i en backe som tydligen inte är en backe... hmmm.) vad vi imponerar på idrottsläraren.... HOST! anna sa att det bästa var väl om man kunde välja tre olika saker, men vafan? längdskidor... utefotboll... skridskor... hockey... isskulptering? näää, inte vår stil, så vi kör på pulka hela dagen!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0