hahahhahahahahahhahahaha

hahhahahahaha, jag och frida snackar om att kissa eller bajsa i en kruka,
haha, vi har världens bästa humor. och ni kanske inte fattar men det gör vi, hahah, jag skrattar så jag dör!


f. säger:
men du kan ju kissa i en kruka eller något? :(
lisa lindquist säger:
njaa.... det blir så äckligt, massa jord och skit i ju
f. säger:
då blir det mer skit om du bajsar i den :)
du vet.. bondar brukar ha bajs på sina åkrar för allt ska växa bättre.. det kanske funkar hemma hos dig också?
lisa lindquist säger:
JAG VET! det brukar lukta skit här hemma på sommarn eftersom bondjäveln ska sätta sig och skita eller hur han nu gör på åkern precis utanför vårat jävla hus!
f. säger:
precis! testa bajsa i din mammas krukor så blir hennes blommor fina! lägg fram några klänypor så är lukt-problemet löst! :)
lisa lindquist säger:
men om jag ska va ärlig... jag tycker det blir lite jobbigt i benen ftersom krukan är så jädra liten så jag kan ju för i helvete inte sitta på den :O
f. säger:
men du kan ju ställa den på en stol eller något? det kanske funkar då? :o
lisa lindquist säger:
ja.... kanske, jag får nog testa det nån gång, men jag är kissnödig, inte bajsnödig!
f. säger:
men det är ju typ som att vattna blommorna? eller?
lisa lindquist säger:
hahhahahaha... lite gulare?
f. säger:
äh, färgen är skit samma. det borde ju funka? jag menar.. det är värt ett försök
lisa lindquist säger:
hahaha, ja, kanske... men då fåre nog bli när mamma inte är hemma! haha
f. säger:
men om hon frågar vad du gör får du säga "jag testar hur det är att vara bonde...
lisa lindquist säger:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!


/lisa

Kommentarer
Postat av: frida

hahahahahhaha älskar dig din lilla bonde :)

2010-02-27 @ 22:42:46
Postat av: frida

Jag har läst igenom din blogg, från första inlägget-tills hit. Och lisa det gör ont utan dig. Jag saknar dig och ja.. Jag vill ha det som förut igen. Det är inte bara du, det är mig också som det är fel på. Jag är inte mig själv nu och jag.. Åh! Frida du känner skulle förlåtit dig för länge sen, hon skulle litat på dig igen, men Frida som är nu, som sitter och skriver det här, hon är inte samma person. Hon är inte Frida. Hon vet inte vem hon är. Jag orkar inte bråka med dig längre. Jag orkar inte ha det såhär. För jag behöver dig. Så in i helvete. Det som får mig att tveka mest, det är att jag mår så jävla dåligt just nu, att jag vet inte... åh! Tänk om det är jag som sabbar det den här gången? För jag mår så dåligt? För jag blir för ingenting och är inte rolig längre. Det blir lättare när skolan kommer igång igen.. För nu på lovet kommer vi inte träffas oavsett om vi är kompisar. För jag orkar inte träffa någon. Jag har försökt pratat med några, om dig och mig. Jag säger att jag saknar dig, att jag vill vara kompis med dig, men att mitt mående förstör. Men dom säger bara att dom kan inte välja åt mig. Att det bara är jag som ska bestämma hur jag sk göra. Och ja, visst är det de... Ingen kan göra valen åt mig. Men jag saknar dig lisa. Och jag är ledsen för det blivit såhär. Och ja.. Jag förlåter dig.



(mobilen är avständ så kommer inte svara på sms, kommentera det här inlägget som svar eller i ett inlägg eller nåt för använder inte min blogg eller ngt längre. )

2010-07-21 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0