måndag morgon

jag kan inte sluta lyssna på oliver och gänget låten jag la upp något inlägg längre ner. asså jag vill vara liten, typ gå i lekis, och vara sjuk någon dag och sitta hemma och kolla på massa gamla disneyfilmer och äta isglass. men jag går ju inte i lekis så.... ja det blir svårt att få till rätta känslan...
men i alla fall, någon gång snart måste jag leta igenom alla gamla kassar med filmer och alla små hörn där det eventuellt kan ha hamnat en gammal disneyfilm, för jag måstemåstemåste hitta oliver och gänget! jag tror i alla fall att vi har haft den?

jag är jäkligt trött på min design, men så snart min syster orkar hjälpa mig så blir det en ny!
nu måste jag pallra mig iväg till bussen, see you later alligator eller nåt sånt!

/lisa


Kommentarer
Postat av: josefin

JAG ÄLSKAR OLIVER OCH GÄNGET! och låten är helt underbaaart bra :D

2010-02-15 @ 16:58:28
URL: http://elephantrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0