vad är det här för skit?!

ann-sofie för några dagar sen: ni kommer att få ha miniräknare under hela provet!
ann-sofie imorse: ni får inte ha miniräknare alls.

vad i heeelvete?! HUR TYCKER DU JAG SKA KLARA DET DÄR SKITPROVET NU DÅ?
jag kan ingenting av potensräkning och negativa tal och kommatecken och siffror man kan strunta i och siffror man ska lägga till och matte över huvud taget om jag inte får ha miniräknare! vi har ju fått ha miniräknare hela tiden när vi har jobbat i boken så hur fan ska jag veta hur jag gör utan minräknare? den där lilla saken med siffror och knappar på har räddat mig från omprov tusentals gånger, och nu...? HELLOOO IG!

/lisa


Kommentarer
Postat av: daniella :D

HAHAHAHA du kommer bli VÄRSTA IG barnet!! :D:D:D

2010-02-10 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0