14:44

ni vet såna där stora, bruna, fyrbenta djur med stora horn?
ni vet såna där som skrämmer mig mest i hela världen?
just det, ÄLGAR!
ett sånt äckligt djur träffade jag på idag när jag var hos sandra! 15 meter ifrån mig står det en stor jävla ful älg!
jag fick panik, satte händerna för öronen och undrade om jag skulle springa tillbaka, gå förbi eller lägga mig på marken och spela död! sandra fick mig att gå lugnt förbi den där älgen och som tur var kom jag förbi levande. sandra stod bara och skrattade åt mig hela tiden, men helt ärligt, jag kan verkligen inte hjälpa det, jag får världens panik känsla!
sandra tyckte att jag skyndade mig lite väl mycket när vi skulle gå hem...

när jag kom hem skulle vi gå ut hela familjen och skotta undan snön på altanen så att den inte skulle braka ihop när snön började smälta. så vi har haft en hel utedag hela familjen, grillat korv och sånt där. det är vad jag har gjort sen jag kom hem från sandra.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0