i'm only human, and that's my saving grace

OCH VEM ÄR KLAR MED MATTEN?
LIIIIIIIIISAAAAA LINDQUIIIIIIIIIIST!

för jag hoppade ju inte över 10 uppgifter och körde pröva dig själv istället, nejnej.
men jag har faktiskt gjort klart svenskan också, så jag känner mig ganska duktig ändå. och sen skulle jag börja plugga till SO-provet på tisdag, jag tog med mig en dator och satte mig i mitt rum, satte på musik för att ha nåt att lyssna på medan jag pluggade och började läsa om medeltiden. jag hann läsa ungefär tre meningar om kungens samarbete med kyrkan under medeltiden innan jag tröttnade och letade upp texten till olika låtar och började sjunga med i dom istället... men ärligt, vem fan har nytta av att veta varför korstågen genomfördes och hur digerdöden kom till sverige? inte jag.


beskriver ungefär min inställning till att plugga just nu...

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0