JAG ÄR UPPE!

och tro det eller ej, jag var vaken innan klockan ringde!? vad har hänt med mig?
igårkväll gick jag och la mig vid tio, låg och vände och vred på mig till klockan tolv eller senare, men så vaknar jag ändå klockan 5 och kan inte somna om?! en timme innan klockan ringde var jag vaken. jag måste ha nån klocka i mitt huvud, och bara för att jag visste att jag skulle upp klockan sex ställde den klockan in sig på fem... jävla skitklocka. menmen, nu är jag ju i alla fall uppe! (man måste ju se saker från den ljusa sidan... hmmm...)
medan mina syskon fortsätter sussa drar jag iväg till freja, och faktiskt, är jag glad trots att det är första skoldagen! gissa varför? det är den enda dagen jag behöver gå! ifall att någon har missat det säger jag det igen: JAG DRAR TILL FUERTO VENTURA PÅ MÅNDAG!!!!
jag kom på att jag måste rätta meningen där uppe, "medan mina syskon fortsätter sussa drar jag iväg till freja" medan mina syskon OCH ALLA MINA KLASSKOMPISAR som är lite mer normala än mig och inte bor i laxne och alltså inte behöver gå upp klockan sex fortsätter sussa så drar jag iväg till freja, mumms!
det där blev en lång mening kände jag, men det får gå ändå.
nu kom en nyvaken melina upp i mitt knä också, mysiga unge!

/lisa


Kommentarer
Postat av: juliaas

åkte du till skolan vid sex på morgonen ? :o

haha, fattade inte riktit där xd

2010-01-09 @ 21:22:10
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0