07:03

till alla er som går på freja: om ni ser en zombie som vandrar runt i korridorerna, håll er lugna, det är bara jag.
ja, jag menar det. jag känner mig verkligen som en zombie, jag orkar ingenting, knappt hålla ögonen öppna. mjukisbyxor på benen och någon mysig tröja och en stor halsduk på överkroppen. orkade verkligen inte leta fram något bättre. jag har säkert glömt något hemma också, till badet. har säkert råkat lägga bikiniöverdelen utanför väskan eller något sånt, skulle verkligen vara typiskt mig....

och ja, jag känner fortfarande otroligt mycket för att åka till skolan.
hellre det än ligga kvar under mitt varma täcke i sängen, ååååååh fyfan.... måste jag plåga mig själv?

/lisa 


Kommentarer
Postat av: juliaas

jag tror nog inte att du ser värre ut än mig ! :)

eller jag vet att du inte gör det xd

2010-03-15 @ 07:37:17
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0