3 mars - grattis melina!

   

ja, det stämmer, lilla melina, min systerdotter är ett år idag! det känns som alldeles nyss jag berättade för mina kompisar att min syster var gravid. och det känns verkligen inte som att det är ett år sen hon föddes, jag hänger inte med. min lilla favvis tjej börjar bli stor. grattis på ettårs dagen melina!

/lisa

(åååååååh, min pappa är bäst. han gjorde mig nyss på mycket mycket bättre humör, helt plötsligt kommer han med en aaaasgod chokladboll till mig, mmmmm! jag säger som jossan, pappor är allt bra att ha!)


Kommentarer
Postat av: jossan

Dom är bra att ha ibland :D Speciellt när dom är snälla och bjuder på saker :D

2010-03-06 @ 17:23:08
URL: http://jossankanelbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0