far away

ibland äre riktigt bra att ha en söt liten systerdotter som ler från öra till öra så fort man kommer innanför dörren, särskilt om humöret inte är på topp. humöret har varit lite upp och ner hela dagen men det sjönk verkligen helt och hållet på mattelektionen. matte är lika hemskt som digerdöden om man inte fattar. det kan faktiskt vara ganska okej om man fattar någonting, men hur ofta gör jag det? svar: aldrig.... typ.
jag satt hela mattelektionen med... hmm... tre tal, och ann-sofie stod bredvid och förklarade alla talen om och om igen, sen gav jag upp. jag kände att jag såg ungefär lika smart ut som whiteboard tavlan bakom mig. fast jag undrar fan om inte den är bättre på matte än vad jag är?
hello IG på procent-provet.
ja, ungefär så glad var jag under och efter mattelektionen, men sen kommer jag hem och möts av en söt och glad melina, hon får mig alltid på bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0