haha

när jag vaknar och ska ta på mig mina mjukisbyxor som jag trodde låg på golvet i mitt rum, så hittar jag dom inte, och jag var säker på att jag hade lagt dom där igår. så jag smsar frida och frågar om hon har tagit dom.
jag: har du tagit mina mjukisbyxor?
frida: ja, du sa ju att jag fick när jag kom in imorse? :O
jag: jag pratade aldrig med dig imorse? :O
frida: jo, haha, när jag kom upp i ditt rum och frågade om byxorna, :P
jag: haha, va? det kommer inte jag ihåg :O
frida: haha, cp, du mumlade lite, men jag trodde typ att du gjorde det för att du inte ville vakna till så du bara sa ja och vände på dig typ, ;)

och jag kommer inte ihåg något av det, hahha.

/lisa

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, jag känner igen mig.

mamma snackar med mig varje morgon, jag kommer aldrig ihåg att hon ens har sakt mig något, ibland inte ens att hon har väckt mig xd

2010-03-18 @ 09:25:39
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/
Postat av: pontus

orutinerat lisa, hon blåste dig totalt! Hon snodde dem! Typiskt Frida

2010-03-25 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0