"hej lisas dåliga fantasi!"

härliga måndag, visst....?
huvudvärk, nästäppa och en massa jobbigt plugg är en fantastisk blandning. ett dåligt humör på det gör livet toppen.

kom till skolan imorse och i vårat klassrum, på platsen bredvid julia sitter en kille som ingen känner igen. sen fick jag veta att han hette magnus och skulle börja i våran klass. ja... nu är vi 28 igen.
nu har jag ringt till bikbok i södertälje och frågat om jag och sandra får praoa där, jag fick varken ja eller nej utan dom sa bara att jag skulle ringa imorgon för att då var butikschefen där. hoppas på ett ja, men annars blir det nog dagiset i laxne. sovmorgon i en vecka skulle ju faktiskt inte vara helt fel, men kanske inte så roligt att passa barn i en vecka eller? njaa...

nej, nu ska jag ta med mig huvudvärken och sätta mig och plugga lag och rätt. härliga måndag...

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0