plaaaaner

shit, min helg kommer bli fullpackad och jag kommer inte ha tid att plugga fast jag kanske behöver det. imorgon efter skolan åker jag hem till frida, sover där till på lördag, åker direkt till gnesta och är med victor, sover där till på söndag, åker direkt till sandra och försöker plugga, sen åker jag hem. alltså, jag kommer inte vara hemma från fredag morgon när jag åker till skolan, tills söndag eftermiddag/kväll när jag kommer hem från sandra. shiiiiit, hur ska jag orka? men jaja... jag ska i alla fall försöka plugga lite nu, sen packa för fulla muggar och sen sova sova sova. jag måste sova ordentligt om jag ska orka den här helgen.
fast först ska jag kolla busstider.


/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0