18:38

jag är hemma efter en fullsmockad helg. min mage och jag är inte världens bästa vänner just nu så jag tänker söka stöd hos min lite bättre vän sängen och min ännu bättre vän one tree hill.
men först ska jag sno en lista från frida.

DIG SJÄLV
namn: lisa
ålder: 14
bor: laaaaxne
hårfärg: brooowniie
längd: 161.9........
piercingar: nej
utseende: kolla så ser du.
skrattar du ofta: väldigt ofta
blir du lätt sur: ibland.
är dina kompisar snälla: om dom är!
vem kan du berätta allt för: frida m.
är du social: inte just nu nej.
när grät du senast: fredags
är du helst hemma eller ute: hos kompisar
är dina föräldrar gifta: yeees
hur många syskon har du: fem

FAVORIT
färg: först var det alltid gul, sen var det mörklila och nu vet jag inte.
dricka: fanta toppar allt.
maträtt: tacos tror jag
dag: fredag
klädesplagg: tycker mest om min systers kläder, hahahah...
person: finns flera


MOTSATTA KÖNET
vilken färg på håret: blondin
ögonfärg: spelar ingen roll
sportig eller "gangster": sportig
länger eller kortare: längre
hur ska personen se ut: spelar inte så stor soll
dröm-personlighet: snäll framför allt.
hur imponerar personen på dig: ärlighet plus omtänksamhet.
hur kan personen göra dig glad: många sätt.
lätt eller svårt att lita på: beror på.

MOBIL
vilken mobil har du: sony ericsson W715
vilken operatör: comviq
hur mycket pengar har du: 0.00
vem ringde du senast: victor
vem ringde dig senast: pappa
har du gratis sms: till comviq
vem blir du gladast för att få sms av: olika
vad är ditt nummer: jadu...
vad står det i ditt senaste sms i inkorgen: jo
senaste skickat: haha :)
vem smsar/ringer du oftast med: frida och victor
svarar du snabbt på sms: oftast

ÖVRIGT
vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor:
oj, mycket. köpa massa massa kläder och resa
har du ett bra självförtroende: beror på.
är du kräsen: det är jag nog.
vad hatar du: presoner som ljuger.
vill du gifta dig: kanske
har du glasögon: nej
vem sov du senast med: victor
brukar du komma i tid till skolan: ja
vad tror folk om dig: jadu, det är deras problem.
när steg du upp idag: oj... elva kanske?
vilken låt lyssnar du på när du är ledsen: ingen
hur många är online på din msn: är inte inne på msn.
vad har du för status på msn: -
vilka skriver du med: -
vad ska du göra imorgon: skolan och sen plugga.....
vilken låt lyssnar du på: ingen
vad stör du dig på just nu: en sak.
vad gillar du just nu: inte att jag har ont i magen.
vad heter dina syskon: yoel, hannah, pontus, frida och rasmus.
har du några husdjur: en hund.
vad är det för dag: söndag.

/lisa

Kommentarer
Postat av: F R I D A

har du några husdjur: en hund.



hahaha förlåt men:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH

2010-03-08 @ 18:32:08
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0