but it's alright

efter att jag och victor tvingat sandra att se på the grudge 2 på valborg är jag inte så pigg på att gå ner i källaren själv, vilket jag måste, eftersom att duschen är där... det var meningen att sandra skulle sitta och skrika och att jag och victor skulle skratta åt henne... men det var inte bara sandra som skrek, vi skrek nog lika mycket båda två... victor lär ha känt sig omtyckt i alla fall, både jag och sandra var ganska närgångna just då... haha.
men jag tvingade mig själv att gå ner och duscha nu på morgonen, och samtidigt skulle jag ta ner min tvätt, och när jag står och sorterar tvätten sjunger jag samtidigt, så jag hör inte att pappa kommer ner för trappen.. det enda han gör är att säga: BU! och jag blev inte lite rädd!
tror ni jag var tuff när jag skulle duscha sen eller? inte så jätte...

söndagsångesten är någonstans, långt bort. för jag ska inte till skolan på hela veckan! vet ni vart jag ska vara hela veckan? I LAXNE! på dagis till och med... hahah, jag och sandra ska praoa där. laxne is the place to be, som frida hade sagt... men det ska bli kul faktiskt, och så jääääädra skönt att jag kan gå upp vid sju varje dag!
idag någon gång kommer sandra hit, vet inte vad vi hittar på men jag tänker försöka få henne att sova här, då kan ju hon också gå upp vid sju! haha.



/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0