17:41

idag var första dagen på praon och fyfan säger jag bara... jag tror att jag har ångrat mig om mina planer att gå frisörlinjen...
jag har inte fått göra någonting. jag har bara suttit och tittat när hon rullade upp håret i spolar på gamla tanter och lyssnat på allt skvaller. det är så sjukt tråkigt, för hon snackar ju om precis samma saker med varenda kund.

- hej inger. hur mår du idag då?
- ja har du hört att Mona Sahlin har avgått?
- brukar du titta på bonde söker fru? ja han den där långa ser ju ut som en häst!
- den här låten är bra, men jag kan inte hitta skivan någonstans.
- jag måste verkligen försöka gå ner i vikt, men jag har ju ingen som helst motivation.
- blev du nöjd? vad bra, hej då inger!

så har det låtit hela dagen. efter inger kommer gunnel och då pratar låter det likadant. sen kommer inga och greta och märta.... usch. jag ska inte bli frisör.


Kommentarer
Postat av: daniella

jag tycker att det låter...underbart!:D

2010-11-15 @ 21:04:08
URL: http://daniellastankar.blogg.se/
Postat av: josefine

riktigt söt blogg tjejen :)

2010-11-18 @ 18:57:49
URL: http://jjoseeefiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0