du gjorde rätt men av dåliga skäl

fick precis hjälp av min svenska- och engelskalärare, helena, att blåsa håret... skumt..
hon sa åt mig att jag skulle ta av handduken från huvudet för att håret nog var tort och sen sa hon ändå att jag skulle blåsa det, sen gjorde hon det själv... heeeeelt sjukt.

tur att det bara var en dröm.

igår satt jag i tre timmar och skrev en uppsats om en kille som sköt två av sina klasskamrater. kul vaaaa? nej inte precis. andra saker jag hann med igår var att vara en snäll flickvän och hjälpa victor med HK-inlämningen, försökte vara en snäll syster och hjälpa frida att baka men... hon hade nog klarat det bättre själv... hmm... ja det var nog nästan allt jag gjorde igår.
ikväll ska jag följa med victor till hans match, fast jag inte ens vet om han spelar, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0