braaaa dääär

imorse när jag skulle borsta tänderna hittade. jag sprang runt som en galning och hittade den till slut bredvid tv:n i mitt rum och jag är helt säker på att jag inte lagt den där. men jag tänkte inte så mycket på det utan borstade bara tänderna och ställde tillbaka den på rätt ställe i badrummet. samma sak hände nu på kvällen när jag skulle ta fram tandborsten... den var borta. jag gick upp och kollade bredvid tv:n i mitt rum, beredd på att hitta den där och få det bekräftat att det spökar (och att det jäla spöket hemsöker min tandborste...) men där var den inte. sen gick jag in till mamma och berättade att tandborsten var försvunnen igen men hon visste ju såklart inte alls var den kunde vara. kände mig lite dum när jag tänkte storma in i rasmus rum och börja skälla på honom för att han tagit den gröna tandborsten istället för den blåa men bestämde mig för att kolla en extra gång i badrummet..... vad hittar jag där? i muggen där tandborstarna alltid står.... min gröna lilla tandborste...

det är ju bra att min IQ matchar mitt utseende i alla fall.......

Kommentarer
Postat av: F R I D A

-HAHAHAHA det som står på min blogg passar också ditt IQ OCH bilden ;)



haha ska fan fråga.. nångånng ;o

2010-10-12 @ 21:58:54
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0