just smile and let it go

den här helgen har varit en riktig familje-helg. har inte gjort något annat än att umgås med familjen. i fredags hämtade jag och mamma melina i eskilstuna, igår hälsade vi på lammen hos ylva, men vi skrämde mest bort dom... idag åkte vi till eskilstuna igen, lämnade melina och sen åkte vi till tuna park. ni behöver inte döda mig längre, jag är en skinnjacka rikare! sen köpte jag en stickad tröja också, gryymt.
nu har jag städat mitt rum och snart kommer victor hit. jag har saknat honom.

vet inte riktigt varför jag klagade så mycket igår. jag har ju världens bästa familj, världens bästa vänner och världens bästa pojkvän. mitt liv är ju för jäkla bra ändå!


Kommentarer
Postat av: F R I D A

Du är bäst. Tack. För allt. jag älskar dig.

2010-10-06 @ 20:28:09
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0