life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

ännu en helg där bloggen fick lida, not gooood. men som bilden i förra inlägget sa: i need a break, och det är precis vad jag har tagit den här helgen. en paus. från allting. jag har bara umgåtts med min pojkvän och lite med familjen och bara tagit det lugnt. att jag inte har bloggat beror väl mest på att jag inte haft något att skriva, men jag har inte tittat på några läxor, inte öppnat en enda bok och inte skrivit en enda rad. det är skönt, jag behövde det. egentligen skulle jag behöva en längre paus, men jag ska försöka bli pluggfri till påsklovet, så därför blir inte pausen mycket längre än såhär. dags att ta tag i konsthistorian, språkhistorian, historiaprovet och samhällskunskapen. så var den lugna helgen slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0