drawings

här är de två teckningarna jag lovade er! den översta var min födelsedagspresent till frida och jag vet inte riktigt om jag var helt nöjd med den från början, men hon gillar den och då är jag nöjd! meningen med teckningen orkar jag inte dra upp nu, men frida vet den och det är det viktigaste. la nog ner sammanlagt 13 timmar på den här teckningen. den undre ritade jag i fredags när jag var hemma från skolan. vet inte om jag är nöjd eller inte, texte är ojämn och fåglarna ser konstiga ut, men gjorde den på ungefär en timme så jag är rätt nöjd.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Teckning 1 är super !!! Att texten är ojämn är bra. Fåglar ser dessutom olika ut beroende på hur man ser dom när dom flyger. Jag tycker det är kanonbra!!!! Kramisar <3<3

2011-08-28 @ 21:48:39
Postat av: linda

oj, gud va duktig lisa!

2011-08-29 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0