en sekund blir tusen år.

jaha, blev akuten igårkväll.. hade sjukt ont på kvällen så mamma och jag satte oss i bilen och åkte in till södertälje sjukhus. fick reda på att det antagligen hade med magmunnen att göra och att min gamla medicin påverkade mina levervärden negativt.. smart cheey som skrev ut den medicinen... menmen, fick en ny medicin nu som ska sänka syrehalten i magmunnen eller nåt. hoppas den hjälper bara, då är allt greeeat. däremot är det inte så great att jag inte hann plugga igårkväll.. ligger alltså lite efter i både matte och tyska.. tyskan tar jag igen nu på bussen och matten.. jadu, rolig eftermiddag jag får idag! får nog i alla fall sällskap av min gooding på bussen och tåget. det är bra, för jag saknar min bästis i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0