life is good.

har fått håret klippt och färgat av mina två egna frisörer, mamma och frida. blev jättenöjd! tyckte först att håret blev för kort men trivs faktiskt asbra i det! än så länge i alla fall, hehe.. imorgon tar jag och frida 08.37 bussen till gnesta, sandra hoppar på längs vägen och sen drar vi vidare med tåget till södertälje. behöver lite nya kläder och lite umgänge med både min storasyster och min bästa vän, så varför inte slå två flugor i en smäll och ta båda på samma gång? perfeeeekt. har precis tryckt i mig lite morotskaka som jag bakade förut också. eller ja, lite för mycket egentligen.. mådde illa innan och nu, ja... mår ännu mer illaaa. men jag tror att lite barnfilm med frida i mitt rum kommer göra susen!
min bästa ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

Supergooooooooooooooood morotskaka

2011-08-15 @ 06:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0