rastlös nummer ett.

okej, idag kommer jag få ryck på att bara sitta hemma. måste verkligen hitta på något. försöker dra med min syster på shoppingrunda i eskilstuna eftersom mamma ändå ska skjutsa hem hannah, men det ville hon inte.. försökte även med mamma och hannah. hannah lät mer intresserad än mamma, men det verkar inte gå hem. ledsen tjeeeeeej.. försökte också förklara för mamma och pappa att jag inte har några kläder att ha på mig när jag börjar skolan, och att jag borde få handla kläder när jag väl har pengar, men dom tyckte att jag hade ju fridas garderob om jag inte har några kläder... hrmpff.. ska försöka tjata lite till, uppdaterar er om hur det går senare under dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0