let it snow

min kära far skällde nyss på mig för att bloggningen blivit dålig, och jag måste väl hålla med sååå jag får väl slänga upp ett inlägg! hela gnesta bombade facebook med inlägg om att det snöade för ett tag sen och jag blev jätteledsen eftersom det inte snöade här, men så tittar jag ut en sista gång och skriker: DET SNÖAR! till mamma och pappa och hoppar runt som ett litet barn. om några månader kommer jag väl klaga på snön igen men det är väl så det ska vara. just nu njuter jag i alla fall av snön och jag kommer vara överlyckig om det är vitt på marken när jag vaknar imorgon! nu ska jag försöka ta mig igenom några fler frågor om franska revolutionen, har inte gått sådär jättebra än så länge meeeen, jag försöker i alla fall.
kolla vad mysigt, vill ha massor med snö nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0