You don't have to save me

idag har varit en jättelång, seg och riktigt hemsk dag. åt knappt någonting på hela dagen (det stod att det skulle vara julbord, vilket låter bra, men köttbullarna smakade får, potatisen var slut och rödbetssalladen smakade diskmedel..) vilket ledde till energibrist, dåligt humör och en ännu längre dag. jag utan mat blir helt enkelt inte bra.

sitter och tänker igenom helgen lite och funderar på lite allt möjligt. imorgon ska jag bara vara hemma och mysa med familjen, på lördag ska jag ner till gnesta och umgås med fint folk och på söndag åker jag med mamma till eskilstuna och handlar lite julklappar och sånt däääär, blir en bra helg! sen slutar skolan på tisdag också, inte helt fel!

och hur går det med mina teckningar då? jo, jag scannade in den ena teckningen idag i skolan, så ska försöka lägga upp den imorgon, och den andra (som jag skulle göra klart så fort som möjligt...) står väldigt still. har helt enkelt inte haft tid. vi får se när den blir klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0