23. det här får mig att gråta

eftersom att jag är en sån där överkänslig och jobbig människa så gråter jag för precis allt, och har alltid gjort. jag börjar gråta om någon annan gråter, jag börjar gråta om någon (oftast min syster..) säger något dumt till mig och jag börjar gråta om jag bråkar med någon, speciellt när man blir sams. jag har också blivit väldigt blödig på sista tiden och därför grinar jag till sorliga filmer eller tv-program också, vilket jag aldrig gjort tidigare. den här listan skulle kunna göras så stört lång, eftersom jag som sagt är så där jobbigt överkänslig, men det här får räcka.
tyckte bara att jag såg så glad ut.

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: visst har det!!! Näeeee jag tror det var kortare då! :D <3

2011-02-01 @ 21:16:35
URL: http://elephantrap.blogg.se/
Postat av: Axelbeatrice

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-11-18 @ 10:47:58
URL: http://axelbeatrice.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0