25. mina rädslor

hoppade över 24, den var konstig..

jag har kommit på att jag nog egentligen är en riktig mes, jag är rädd för precis allting. jag vågar knappt gå ner i källaren och duscha själv ibland, för att jag tänker att någon ska vara där nere. skräckfilmer är det värsta jag vet och jag grinar nästan varje gång jag tittar på en. jag har också en sjuklig fobi för älgar.. eller ja, nästan alla vilda djur. precis som att jag är sådär överkänslig så är jag nog också riktigt, riktigt övermesig. (kan man säga så..? ja, nu kan man) jag ska försöka lista upp några saker jag är rädd för:
- älgar
- skräckfilmer
- att sova själv efter att ha tittat på skräckfilm
- eld
- djupt vatten
- hål i marken (där det ser ut som att det bor ett djur)
- mörker
- äckliga människor som kanske kan finnas när man är ute och det är mörkt

nu kom jag inte på så mycket bara för det, men jag orkar inte tänka mer, så det får räcka såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0