28. mina ambitioner

jag tror att alla som följt min blogg ett tag och alla som känner mig har förstått att jag har höga förväntningar på mig själv när det gäller skolan. jag har alltid fått höra att jag är ambitiös och tar ansvar, och det försöker jag väl också att göra. jag kan säga att jag har höga mål för mina slutbetyg till sommaren, men jag tänker inte säga exakt vad dom målen är, för om jag inte lyckas så är det bara några få som vet om det. för ett litet tag sen kände jag att jag verkligen inte orkade plugga alls. jag kände att jag inte alls hängde med i skolan men nu känner ajg att jag är påväg upp. jag hänger fortfarande inte med som jag gjorde förut, men jag orkar åtminstone ta tag i pluggandet och det känns bra, för jag vill verkligen klara av det här, och det skulle kännas förjävligt att misslyckas och veta att jag inte gjorde allt jag kunde.

Kommentarer
Postat av: pontus

Kul att lasa, har du valt gymnasium annu? Tycker fortfarande att Europaskolan skulle passa dig superbra!

2011-02-15 @ 10:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0