Don't ever look back

igår tillbringade jag hela dagen i gnesta ishall, från kvart över nio till halv sju, så jag är typ fortfarande frusen. det var företagsturnering och victor spelade jättebra, deras lag vann hela turneringen och han blev bästa målvakt, så det var rätt kul, även fast jag frös, haha.
på kvällen tittade vi på melodifestivalen med victors mamma och en del av familjen Löfgren, sen gick vi upp och sov, båda somnade väl på några minuter, haha. blev hämtad vid kvart i ett av mamma och sen dess har jag suttit lite vid datorn och sen har jag faktiskt skrivit klart hela mitt musikföredrag, inte illa pinkat eller vad säger man? nu ska jag plåga mig själv med lite geografi tänkte jag. skulle inte sitta fel med ett MVG till sommaren va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0