say goodbye to yesterday

har legat i soffan precis hela dagen och bara haft ångest över att jag borde plugga, men jag har faktiskt inte haft orken. jag har mått illa till och från hela dagen och haft ont i magen i stort sett hela dagen. det lutar åt att jag blir hemma imorgon också ifall att så jag får väl plugga då.. skulle egentligen behöva ta mig till skolan för att göra NP i svenska, läsförståelse.. men jag hoppas på att jag kan göra det senare.
lite nytta har jag faktiskt gjort idag, satt precis och punktade ner fakta till mitt musikföredrag. fick bli om nickelback. haha, egentligen lyssnar jag inte speciellt mycket på dom, men det fanns rätt mycket information om dom så det fick bli så.
fasen vad roliga inläggen blir när man är sjuk...

trött tjeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0