18. min favoritfödelsedag

jag måste nog säga att min favoritfödelsedag var 2010, när jag fyllde femton. inte för att presenterna var bättre än dom brukar vara eller för att tårtan var godare. nej, jag var bara glad och det som gjorde den så bra var att jag hade varit lite halvledsen för att victor inte skulle kunna träffa mig på min födelsedag, för han skulle åka till linköping och spela hockey. men sen, när vi sitter och äter middag, knackar det på dörren. mamma säger åt mig att öppna.
jag: men det är ju säkert ändå till rasmus?
mamma: nej, öppna nu. man vet ju aldrig vem det är.
så jag går och öppnar dörren och där stod victor. helt stört. det första jag sa var: skojar du?!
haha, ja.. det gjorde min dag extra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0