20. den här månaden

den här månaden är det inte mycket kvar på, och ja... vad ska jag säga? den har gått sjukt långsamt och jag har tappat all den positiva inställningen som jag samlade på mig under jullovet. dagen innan vi började skolan var jag så grymt positiv och jag kände verkligen att jag skulle satsa på skolan den här terminen. det känner jag väl på ett sätt fortfarande, för jag ska fortfarande nå mina mål, men jag har inte alls samma inställning.
jag har ägnat mycket tid åt att försöka tänka på mitt gymnasieval men jag har bara rört till det för mig själv. jag vill verkligen inte att det ska bli februari.
den här månaden har inte varit bra, och inte varit dålig. den har varit lite både och, det beror på hur man ser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0