hemlängtan

nu har jag varit i norrland i fyra dagar och har upptäckt att: vi bor i ett läskigt hus, allting i norrland ser likadant ut, det är jobbigt att vara kissnödig på natten när man inte vågar gå upp och kissa och att jag har hemlängtan. jag har inte sovit i min egen säng på två veckor och jag kommer att uppskatta min säng mer än någonsin när jag kommer hem. jag hade hoppats på att vi skulle åka hem imorgon kväll, men det verkar bli på lördag istället, är alltså hemma på söndag morgon och på måndag drar jag iväg till grönalund med victor, jani och jennifer. blir kalaaaas! men nu ska jag ta igen lite förlorad sömn, mina ögon går i kors. vi hörs när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0