my love.

många har frågat mig vad jag älskar hos dig, och jag har aldrig riktigt kunnat svara, för jag kan inte bara säga en sak, jag älskar allt hos dig. jag älskar dig för att du är precis lika konstig som jag. jag älskar dig för att du får mig att må bra. jag älskar dig för att du aldrig är någon annan än dig själv. jag älskar dig för att ger mig utrymme att vara mig själv. jag älskar dig för att du alltid ställer upp för mig. jag älskar dig för att du är en otroligt dålig förlorare. jag älskar dig för att jag vet att du är den enda som skulle springa hem till mig om jag behövde dig. jag älskar dig för att du talar om för mig att jag är bra som jag är. jag älskar dig för att du aldrig torkar dig på ryggen när du har duschat. jag älskar dig för att du sjunger falskt med flit, frågar mig om det lät bra och blir låtsassur när jag svarar nej och jag älskar dig för att du alltid alltid alltid finns där för mig. jag kan fortsätta såhär och skriva en hel bok med anledningar till att jag älskar dig, men det jag egentligen vill komma fram till, är att jag älskar dig, hela dig och alla sidor hos dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0