we are only given today and never promised tomorrow.

har drömt hemska drömmar hela natten. såna där jobbiga drömmar som fåår en att fundera på saker som man verkligen inte vill beöva fundera på. jag hatar att drömma. jag vet ju att det bara är just det, en dröm, men det känns så verkligt just för stunden.

idag börjar jag jobba sju istället för åtta, men jag slutar tre också så det är skönt. gick upp alldeles för tidigt för att ha tid att bara sitta. och det är vad jag gör just nu. sitter. helt ensam är jag och jag skulle kunna sitta såhär hur länge som helst. det rensar mina tankar. önskar att jag hade gått upp ännu tidigare så att jag kunde sitta här ännu längre. nu ska jag gå och äta frukost, helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0