dancing in the moonlight

blev glad när jag vaknade för en timme sen, det är sol ute och jag hoppas verkligen att det inte blåser, då kommer det vara vaaaaarmt.

fick en uppgift igår av mamma. hon kom hem från mötet med jobbet och sa: "vet du vad lisa? du ska få en uppgift. vi vill att du ska rita en myra!" haha, innan jag förstod blev jag också lite förvånad, men för dom som inte vet jobbar mamma på ett dagis, där det finns två avdelningar, trollet och myran. mamma jobbar på myran och då skulle jag rita en jättestor myra som dom kunde sätta upp i hallen och hänga kort på barnen på. så det var vad jag gjorde igårkväll, ritade en myra. den ska fyllas i med en whiteboardpenna och sen får hon ta med sig den till jobbet, haha.

nu går snart bussen, så jag ska knyta på mig mina skor eftersom det tydligen tar såååå lång tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0